איך ספורטאי מצליח אוכל?

שתפו את המאמר

איך ספורטאי מצליח אוכל?
אוכל ארוחה מאוזנת שיש בה מקור של פחמימה, מקור לחלבון וירקות. מומלץ לשלב גם מקור לשומן מהצומח כמו שמן זית, טחינה או אבוקדו במידה.

שמרו על סדר הארוחות הכולל 3 ארוחות עיקריות ושתי ארוחות ביניים. במידת הצורך או במידה ומחפשים עליית במסה מומלץ להוסיף גם ארוחת לילה (יכולה להיות מיד לאחר ארוחת הערב), המכילה מרכיב חלבוני.

שתיית נוזלים – להקפיד על שתיית מים. כ- 30 מ"ל לכל ק"ג משקל גוף, במיוחד בימי הקיץ, ללא קשר לשתיית הנוזלים במהלך האימון. להקפיד על צבע שתן שקוף עד בהיר כמדד לרוויון של הגוף. מומלץ להסתובב עם בקבוק אישי על מנת לפזר את הנוזלים במהלך היום.

ארוחה עיקרית 3-4 שעות לפני האימון- לשאוף לאכול ארוחה מאוזנת כ- 3-4 שעות לפני האימון.
לקראת האימון לאכול פרי או חטיף – תמר, בננה או פרי אחר. ניתן לשלב גם חטיף אנרגיה או בייגלה.
לספק ארוחה מאוזנת לאחר האימון ולהחזיר נוזלים.

לפרטים על סדנת ההכרות הקרובה שלנו – ג'אמפ בול – לחצו על הלינק ותשאירו פרטים –
https://bc.ravpage.co.il/jumpball-marketing?ref=fb

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המדריך "להיות השחקן הכי מקצועי שאתה יכול!"

לקבלת החוברת הזינו כתובת מייל

choose to be your best