אולי זה יפתיע אתכם אבל הבסיס להצלחה הוא בהתמדה ובביצוע יומיומי של הרגלים פשוטים

שתפו את המאמר

עבורי, הרגל טוב יהיה הרגל שמקדם אותי (ואת הסביבה שלי) לחלומות והיעדים שלי. הרגל רע – הרגל שמרחיק אותי מהיעדים שלי.

אחד הספרים הטובים שקראתי בתחום הוא ״הרגלים אטומיים״,

ומתוכו אספתי את העקרונות החשובים ביותר בהטמעת הרגלים טובים:

– שיהיו פשוטים – הפחיתו התנגדויות – הקטינו את מספר הפעולות שעליכם לבצע כדי לממש את ההרגלים הטובים שלכם. לדוגמה: אם אני רוצה לצאת לרוץ כל בוקר, אדאג בלילה שלפני להכין את בגדי הריצה.

– כלל שתי הדקות – שניתן יהיה לבצע בתוך כמה דקות או פחות. כלומר אם אני רוצה לרוץ כל בוקר ההרגל אפשרות טובה להרגל שאצור לעצמי הוא לנעול נעליים ולצאת מהבית בשעה 6:30.

– הצהרות יישומיות – להיות ברורים ביום, בשעה, במקום. אני עומד לרוץ בימים ראשון, שני וחמישי, בים, בשעה 6:30 בבוקר.

– צימוד הרגלים – אחרי הרגל שאני כבר עושה – אכניס הרגל חדש. אחרי ציחצוח השיניים, וסידור המיטה, אני לובש את בגדי האימון שלי.

– עצבו את סביבתכם – שההרגל החדש שאני רוצה להכניס יהיה נגיש. דוגמה: אם אני רוצה לצאת לרוץ כל בוקר, הבגדים יחכו לי כך שלא תהיה התלבטות בבוקר והדבר הראשון שאראה מול העיניים יהיו בגדי הריצה שלי.

– להפוך את ההרגלים לאוטומטיים – להשקיע בטכנולוגיות שמאפשרות לי להבטיח התנהגות עתידית רצויה.

– חיזוקים חיוביים – תגמול מיידי לעצמכם ברגע שאתם משלימים הרגל טוב.

– טכניקת מעקב – כדי להגביר מוטיבציה עקבו אחרי ביצוע ההרגל ולא לשבור את הרצף.

– אל תפספסו פעמיים ברצף – במידה ופספסתם – חזרו לעניינים באופן מיידי.

בוידאו הקצר –

הרגלים פשוטים שהשחקנים והשחקניות בתכניות שלנו בחרו לעצמם..

נ.ב.

ידעתם ש-12 דקות קריאה ביום שוות ל60 שעות שנתיות

וש3 דקות של תרגילי בטן שוות ל-18 שעות בשנה?

אני שמח ונרגש להזמין אתכם לסדנא ייחודית וחוויה מקרבת שתעזור לכם להיכנס לעונה הקרובה בצורה ממוקדת וטובה.

https://bc.ravpage.co.il/jumpball-marketing?ref=fb

אוהב,

לירן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המדריך "להיות השחקן הכי מקצועי שאתה יכול!"

לקבלת החוברת הזינו כתובת מייל

choose to be your best